Opis stanowiska
D z i e k a n
Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu – Zakład Marketingu Usług
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w Ustawie Prawo o Szkolnictwie Wyższym z dnia 27.07.05 r.
Wymagane dokumenty:
– podanie adresowane do JM Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
– kwestionariusz osobowy, oświadczenie – znajdują się na stronie:
https://ssl-administracja.sgh.waw.pl/pl/DSP/sprawy/Strony/default.aspx
– życiorys
– odpis dyplomu doktora nauk ekonomicznych
– informacja o dorobku naukowym i organizacyjnym.
Kryteria kwalifikacyjne:
1. Stopień doktora nauk ekonomicznych
2. Znajomość problematyki marketingu, biznesu międzynarodowego i przedsiębiorczości międzynarodowej
3. Doświadczenie w prowadzeniu badań empirycznych (przy zastosowaniu metod jakościowych i ilościowych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania)
4. Doświadczenie w dydaktyce na poziomie studiów wyższych
5. Gotowość prowadzenia zajęć dydaktycznych z wybranych przedmiotów marketingowych i dotyczących problematyki zarządzania i biznesu międzynarodowego lub zastosowań badań empirycznych w praktyce gospodarczej i nauce (na kierunkach: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, International Business, Global Business Finance and Governance)
6. Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz doświadczenie w dydaktyce w tych językach
7. Doświadczenie w pracy zespołowej, mile widziane w skali międzynarodowej.
Dokumenty należy składać w Biurze Kolegium Gospodarki Światowej (02-513 Warszawa ul. Madalińskiego 6/8 pok. 130).
Termin składania dokumentów upływa 27 czerwca 2016 r.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zastrzega sobie prawo do zamknięcia konkursu bez wyłaniania kandydata. Niepoinformowanie kandydata o wynikach konkursu jest równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.