asystent

Wydział Chemii
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Miejsce: Toruń

Opis stanowiska

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 109 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j.Dz. U. z 2016 roku, poz. 1842, z późn. zmianami) oraz następujące kryteria kwalifikacyjne:
– tytuł magistra w zakresie chemii,
– obszar badań naukowych: synteza oraz charakterystyka nanomateriałów węglowych, synteza i badania właściwości fizykochemicznych tlenku grafenu, synteza i badania właściwości fizykochemicznych układów nanomateriał-substancja biologicznie czynna,
– znajomość technik badawczych pozwalających na określenie aktywności i parametrów kinetycznych biokatalizatorów oraz zmian w strukturze białek, znajomość podstaw analizy in vitro do badania toksyczności nanomateriałów węglowych, IR, SEM, HPLC, UV-VIS, EDX, TG
– predyspozycje do pracy dydaktycznej,
– dorobek naukowy potwierdzony publikacjami naukowymi o zasięgu krajowym oraz międzynarodowym,
– biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
– znajomość języka angielskiego (wymagany certyfikat na poziomie B2 w przeciągu 2 lat),
– potwierdzony czynny udział w projektach badawczych

Stanowisko oferowane w Katedrze Chemii Materiałów, Adsorpcji i Katalizy.
Konkurs nr 7/2018

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie następujących dokumentów:
– podanie
– kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
– życiorys zawodowy
– odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
– wykaz publikacji (z podaniem wydawnictwa, roku opublikowania i ilości stron)
– oświadczenie w trybie art. 109 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym (o niekaralności) (formularz do pobrania)
– oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu będzie podstawowym miejscem pracy – w przypadku wygrania konkursu (formularz do pobrania)
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) (formularz do pobrania)

Dokumenty należy składać w Dziekanacie Wydziału Chemii UMK w Toruniu, ul. Gagarina 7 pokój 2. w terminie do dnia 7.03.2018.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 14.03.2018.
Planowane zatrudnienie od dnia 1.10.2018.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.

Załączniki