Opis stanowiska
OPIS (tematyka, oczekiwania, uwagi):
Poszukiwany jest kandydat na stanowisko adiunkta w obszarze marketingu, zarządzania innowacjami, zarządzania relacjami z klientami oraz strategii cen. Będzie on odpowiedzialny za prowadzenie wykładów i ćwiczeń ze studentami pierwszego i drugiego stop Preferowani będą kandydaci ze znaczącym doświadczeniem naukowym i zawodowym. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu jest zainteresowany kandydatami posiadającymi duże doświadczenie w pracy ze studentami.
Do konkursu przystąpić mogą osoby:
• posiadające stopień naukowy doktora habilitowanego nauk ekonomicznych,
• znające język angielski biegle w mowie i piśmie,
• znające język polski biegle w mowie i piśmie,
• mające doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
• zajmujące się problematyką badawczą z zakresu marketingu, zarządzania innowacjami, zarządzania relacjami z klientami oraz strategii cen
Dokumenty należy składać wyłącznie w języku polskim.