Opis stanowiska
Do konkursu mogą przystąpić osoby o nienagannej postawie etycznej, spełniające warunki określone w art. 109 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1842 ze zm.) oraz niżej wymienione wymagania kwalifikacyjne.
Kandydaci powinni posiadać:
• stopień naukowy doktora habilitowanego w zakresie nauk prawnych;
• znaczące i twórcze osiągnięcia w pracy naukowej, zwłaszcza w zakresie problematyki prawa samorządu terytorialnego, ze szczególnym uwzględnieniem osiągnięć po uzyskaniu stopnia naukowego doktora habilitowanego,
• aktywny udział w konferencjach naukowych,
• znaczące osiągnięcia w pracy dydaktycznej i organizacyjnej,
• osiągnięcia w zakresie kształcenia kadry naukowej,
• dobrą znajomość jednego języka obcego.
Konkurs powinien być zakończony nie później niż w ciągu 6 miesięcy od daty ogłoszenia. Konkurs rozstrzyga rada wydziału. Kandydata wyłonionego w postępowaniu konkursowym zatrudnia rektor, na wniosek dziekana wydziału, zaopiniowany przez Radę Wydziału Prawa i Administracji. Stanowisko profesora nadzwyczajnego (bez tytułu naukowego) można zajmować przez okres nie dłuższy niż 8 lat.
Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie ww. dokumentów w Sekretariacie Dziekana Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 11 b, 40-007 Katowice, tel. (32) 359 20 60 do dnia 19 grudnia 2017 roku.